B L Å B Ä R S P A J J

Gott , åt nyss upp det som fanns kvar : ) Mötte Liza vid handen vi gick runt lite dära & flippa runt helt ensama hahah danskungarna re ! Sen så ringde vi Meyrem och frågade vart vi skulle möta henne & så vidare . Efter att vi möttte henne så gjorde vi lite grejer.. Hon skulle vara med Yasse så vi träffade henne också , sen så snackade vi och gick runt , hahahah meyrem du e såå rolig asu xD haha driver .. jag garvar åt henne för hon typ ler helatiden när hon kollar på alla runt omkring henne haha så söt ! MenMen vi åkte oxå våran egen ruchelkana eller hur man stavar , a ni vet väl vad jag menar ? jag fick skit ont i rumpan sånt händer.. Seeeeeeeeeeeeeeen vi typ ringde PaulinaD & DesiréeN walla Dessi svarar aldrig & paulina hade väl personsvarare eller vad det heter xD viii bombade haha ajuste , förra gången vi gjorde det så skrev paulina ett inlägg på bloggen att hon hatar blattar, något sånt HAHAHAHHA omg! kolla det! jaja senare så rullade vi vidare mot meyrems gård , hon ville ha cash & det ville väl alla ? såå vi gick dit & så så va hennes mami lite lakk på hne tror jag . men vi frågade en gubbe & han gav oss alla hans löspengar 25kr faktiskt = ) vi gick till kiosken & jag meyrem , yasse fick 9 kr var , men liza & meyrems lille syster fick 1 kr HÖHÖHÖ köpte läsk & ett tuggummi , sen vi gick till så kallade cp gungan där jag gungade på och alla andra, sen vi satte på musik höll på lite sudära, snackade skrattade och massa andra saker , vi hade faktiskt kulkul : ) men liza är lite deppig nu ( R.I.P MIRANDA 1994-2009 , DU FINNS I VÅRA HJÄRTAN! ) jag känner henne inte så väl , men hade umgås med henne & liza ibland.. jaja nu ska det inte vara så tragiskt ! min bror håller på att ladda ner Mio ( domumentären ) såg den på tv förut , den e cook bra säger maribelle , jag kollade inte på hela ... men nu ska jag det , den är snart klar ... men först kanske jag ska kolla på OZ! PUSSAR




BILDER KANSKE KMR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0