DET POSITIVA I MITT LIV <3

vill tacka dig för allt du gjort för mig syster, har jag inte dig vid min sida har jag inget! du har verkligen funnits för mig om jag behöver snacka ut, eller om det har hänt något, så har du alltid ställt upp för mig. du känner av om jag inte mår bra, du känner av om jag är ledsen lr något. du vet hur jag fungerar. vi har inte kännt varandra så länge, kanske bara i ett halvår? men det halvåret har varit det bästa jag lovar! innan var det bara slö, & ingen förstod mig, men den dagen vi började vara så började ett nytt jag leva. det var då det kom en ny person in till mitt liv, det var då någon förstod mig & det var då man kunde prata med någon, det var då någon kännde igen sig i mitt liv. vi har gått igenom nästan samma saker, vi vet hur vi reagerar & fungerar du är som min andra halva syster. mitt andra jag! skulle aldrig ersätta något/någon före dig, det kan jag lova dig! du är den bästa jag vet!
otroligt liten tid vi kännt varandra, men otroligt många minnen har vi=) plattan,videofilmerna,tältning & när du sov över hos mig, när jag snackade i tele & du sov, hällde vatten på dig ville ha kul. haha du bleev cook arg & skreek typ walla kmr aldrig glömma! sen har vi fett med många andra roliga minnen, men det kanske vi kan ta senare? nu vill jag bara berätta att du är & kommer alltid att vara nummer 1 för mig, du betyder otroligt mkt för mig! tack för allt du gjort jag kommer alltid att finnas hära vid din sida i evighet, jag älskar dej Liza Simbila andrahalva,syster,tvilling MITT ALLT <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0