DU MÅSTE LÄSA

jag vet att DU vet vem du är !
du får inte tro jag låter någon gå före dig!
ingeningeningen INGEN kommer på första plast.
Ingen tar din plats LOVAR!
bara du kunde få ut ett ord om vad som va.
bara du sa något. jag förståår exakt hur du känner för att
jag kände likadant... ***** stod mellan oss tyckte jag eller hon
toooog fööör mkt plats verkade det som.. & ja nu tkr du samma sak.
& jag lovar att det aldrig kmr hända.. du och jag lixsom. jag utan dig?
nej det går inte , lovar .. du är den ända som förstår mig den ända som
vet hur jag har det & känner !
den ända som finns för mig i vått & torrt. kanske inte om de regnar?
men iaf du FINNS DÄÄÄR ,, jag kmr också finnas dära ..
nu liksom om du hatar mig , eller så okej fine
gör det .. men helst inte !
om du hatar mig eller något kmr jag iaf finnas.
dörren står öppen för dig <3
vill bara få säga att ingen kommer få komma emellan oss!
och kommer aldriiig att komma ! du min andra halva </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0