finito

orkade inte kolla klart med dom , elr asu dom kollar på en serie OZ.
walla den e tuung , även fast jag inte sett så mkt ;p kanske 2-3 gånger?
ska kanske se hela nån dag om jag har tråkigt , bara jag inte pajjar CDNA.
för då kmr min bror kapa mig :$

just nu har liza typ snackat klart me miss J. & jag e fett med nyfiken.
men jag får inte veta ett skit -.- men kmr vara med lizaaao tomorrow i think.
dåå kmr saker hända ! jag LOVAR att ta kort , om jag orkar ajjht ? (;

hmm jag har inte mkt att skriva.
ni kan väll slänga in en kommentar om vad
jag kan skriva om , kanske ett helt inlägg om mitt liv.
eller aa vafan ni vill veta om mej , eller om ni har
frågor om ngt ? t.e.x om min familj vänner eller om självklar MIG!!!
aja ni får göra hur fan ni vill pussys (8 .

nu ska jag fixa lite saker , kanske slänger in en bild nu eller i andra inlägget / peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0