Fullis

haha  va med liza lite idag, träffade hne i handen hon lämnade saker t mig ..
sen vi va lite, det händer alltid walla . sen vi hitta en fullis på bänken...
jag kasta en cola flaska på honom , men han vaknade inte hahahah xd
KUUUTA LIZAAAAAAAAA! xd aja sen vi gick runt i handen C .., men allt va stängd.
aja vi flippade , hon betättade nyheter till mig :) goda nyheter faktiskt.. sen vi snacka
i tele åkte till vh hade det fett chill . sen vi va i jordbro vänta på tåget mot handen
för liza skulle jibb , sen hon hitta en snigel liknande sak, ja tror den födde barn:o
sen ja peta på den och grejer , sen ringer azze han ringer helatiden wa vill han mig :S
störda arab jävel xd haha , aa iaf sen såå drev vi med honom och hans kusse.
sen tåge kom , vi sa adjö , & jag kom hem duscha sen typ aa lite saker , sen
nu sitter man vid datan bräääää :D   ciaaooo på er

Kommentarer
Postat av: liza

aboo juste jag glömde fullisen haha , jag kom på de nu hah :P<3

2009-07-21 @ 23:49:28
URL: http://missafrica.blogg.se/
Postat av: liza

HAHA JUSTE FULLISEN HAN HADE JAG GLÖMT BORT FAN

2009-07-21 @ 23:50:10
URL: http://missafrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0