GLÄÄÄÄÄÄÄÄÄDD :D

WÄÄÄÄIII WÄÄÄÄÄIII BESÖKARE & GREJER TRODDE ALDRIIIG ! :D
FORSÄTT ATT SPANA IN MEEEJ AJJHT ? ;) GOODGOOOOD <333

aja jag vaknade nyss , drömde om G :O !! faktiskt ganska chill dröm
hahahahaha , aja nog med det (;  ska vara med Dani idag .. tror inte
jag åker till landet , så jag kanske sover över Dani today sooft ..
hon har niice hus oxå , elr vad det nu är ? när ett hus sitter ihop m annat hus?
aja ganska stort iaf ballkong i hennes room ! :D säkert hon kmr oxå få parra.
såå allt kmt bli chill vp & sånt . måste hämta min vp från lollo innan hon åker
till örebro eller något , hon har den henna hos sej , glömde. aja skaoxå
köpa en till Dani , sen liza tror jag ? om hon fortfarande vill ha , hahha stackare
hon fick inte köpa av gubben i affären naaw (a) love u lizaaao hhhhaha <3 :D

jag är skiit trött somnade ganske vid 5 morgonen ? och nu är skittrött men kan inte sova:P
det är sjuuukt , menmen ... nån tråkig jävel kanske vill att jag ska skriva ? elrhur hahhah!
nej driver bara , ni börjar jag bara att babbla walla skit bäng jae .. -.- well now i ska
kolling runt if det is något fun on TV or DATA ! jallaa bye babes / peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0