GRATIS BUSSREMSA BRE ! :D

jag kom hem nyss , liza skulle taggish home så nu sitter jag hemma .

jag & haida lämnade liza i tågstationen , men haida taggade home.
så jag & liza flippade runt lekte MJ haha slaayda elr va de heter(gled)
över saker på tågstationen och försökte göra moonwalk hah det gick cook bra -.-

iaf sen så kände jag igen den dära killen som sitter inne i den rutan i tågstationen.
han var min vikarie förut , så vi snackade med hnm & grejer skämtade , askul.
sen så såg jag att han hade fett med bussremsor. WAJJ WAJJ ..me want.
så jag frågade snällt om jag fick , men ett nej blev det . sen jag ba men jag har
varit snäll mot dig näru va vikarie i min kklass. han ba ; HAR DU VARIT SNÄLL?
haha som om jag e kaos ? eeloo  ? hahha driver han med mej (a) okej
lite pratig då&då men alltså aa . skitii nu . sen så förtsatte jag tjata , och jag fick
ett bussremsa , blev skiitglääd ! sen frågade jag om jag fick sån dära fördral till den.
de dära röda ? a jag fick det , men sen så såg liza en annan tjej med prickigt fördral.
sååå liza ville ha de , hon fråga snällt så hon fick det .. behövde inte betala 10kr.
sååå då ville ju jag oxå ha det , men medi som jobbar dära sa ; du har inte buddkort lala.
men jag fick iaf tillslut ! måste ju tjata tills man får de, så man kan slippa mej ngn :D
det var typ det som hände idag, sen VP funkade inte , vi glömde massa saker till -.-
såå vi hittade på ngt annat kmr ej ihåg. JOOOO liza & jag köpte godis S,.  mums .
sånna dära scoobido godis elr va det heter :D aaa fett gött . me loooooove<33333333333

inga bilder blev det idag , kanske kmr imorn elr framöver !
nu ska jag hälsa på gästerna -.- ajuste , jag sover inte hos liza idag ,
hon trodde jag skulle slå J. så det var kanske därför hahhahahha ! xd
men iaf så ska jag senare snacka med liza om
vad den dära spinkiga J har sakt ! hon den dära 'snela' mkt luften! ahahh
måste bara höra vad som har sakt . annars får jag panik , måste allti veta!
men just nu är jag inne i pea & msn lalalllaa. aja / peace !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0