GRÖNAN

va i grönan idag med alexandra ;P pågud cook naajz ,
vii såååååååg värsta katterna  , lr hon gillar ba fjortisar.
jag såg iaf några andra , dom förföljde oss lite . ;P
vi kom dit när det öppnade & det var otroligt lite folk då.
men med tiden kom det katter , som vi båda väntat på..
jag skulle fråga efter någons nummer till alexandra , men
han killen åkte hem skit tidigt tror jag ;O aja sen så typ skrek
vi som fittoor, alla visste vilka vi vaa wäääääääääähh hahah.
vi åkte flygande mattan för ja tkr de pirrar i fittan när man åker den :D
sen typ insane cook många gånger & jetline aa allt utom
frittfall & tilt & katapulten! pågud vågar inte åka dom xD vet inte hur
alla andra vågar ;P aja sen såå tappade jag bort min mobil.
vi ringde runt men sen så hitta vi den , en personal hade den.
& alexandras mobil e tappad HELT ! såå den får teknikerna hitta ..
menmen annars allt chill , påvägen hem på bussen EN SKIT KATTIG
kille ouuufff ! han kolla fett mkt,  kattkatt :$ aa han & nån mer gick
efter oss lite och visslade på oss för att stanna lr något ? men alexandra
ville kuta hahhahaha .... skiträdd . i tåget snackade vi med george & simon & alex.
skulle bestämma lite saker , om imorn t grönan om ja kan! aa typ sen så
har inte gjort mer , har skit ont i halsen , har garvat hela dagen & skrikit . ciao<3

haha sjukt att vi kan ha så roligt , har bara känt dig i 4 dagar ! xD
*bilder kanske kmr sen!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0