H K L B, DAG

vaknade på morgonen fixade mig & sånt . drogtill lollo..
sen såå plinga på henne & det . men sen hon skulle fixa sig.
sååja taggade till katra istället. sa till lolllo ja kmr sen  sorry attja inte kom!<3
aja vi va hos katra hemma sådära chilla snackade . avar kom in (katras lillebrorskompis)
han skulle på boxning & katras lillabrorsor & kusin mohammed med.
såå vi baa aa okej vi följer med .. och dom e ju under 12 elr vissa . såå
jag skulle leka jag va 18 år & sånt. sen vi drog t bussen i jordbro mot brandbergen.
och vi hade sl biljett i mobilen fusket .. läää katra trodde vi skulle bli busted & shit.
sen såå klev alla 'små barn' in i bussen  , sen chafören sa till mig aa hur gammal e du
lalalala jag stod blixst stilla ja ba öh öh , 16 .. han ba du måste va 18 för att
ta med dig barn in på bussen gratis lalala . sen jag ba aamen låt oss ba gå in?
han ba aa den hära gången men om de kommer kontrolanter kommer du få
bööta jävligt mkt lalala . & sånt . ja ba m & det . sen vi tagga på bussen .
sen flippade lite dära . sen gick av lämnade hennes små syskon & avar o dom i
boxningen , sen såå satt vi dära & kolla . men vi tröttnade så vi giick ruunt & grejer.
ringde G ..sen såå skullevi t liza men ja glömde vart hon bodde.. kmr inte ihåg vägen till henne
från brandbergen C xd.. men sen vi gick tillbaka .& såg bella i buss stationen .
såå hon kom med oss ..vigjorde lite saket tror ja ? kmr inte ihååg . aa sen så
gick vi t liza.. hon hade precis vaknat elr vad hon sa :P men hon komefter typ halvtimme.
sen vi åkte med bussen från BrB till jordbro , & från jordbro till vh av någon anledning.
chillade dära & sånt ,  sen typ vicki smsa & sa vi kunde få.... såå katra blev cook glad!:P
aa men hon hade redan åkt tll jordbro .sååå vi åkte tillbaka t Jb och mötte vicki på tåget.
sen gick vi av i handen & vicki fortsatte mot stan . sen typ jag katra bella o liza va i handen
inget hände , elr aa inte så mkt . men liza försvann o bella med . sen jag o katra vandra vidare ;D

sååå var dagen ganska chill . saker hände men ni lär inte få veta det ! / ciaaoo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0