hannah tania amira jawhari

jag börjar om på nytt den andra bloggen ; hannahjawhari.blogg.se va sämt.
och jag skrev inte så mycker heller på den , elr joo i början men sen pallade nt.


men nu så kommer jag skriva i denhära bloggen lite då&då.
kanske inte hela tiden , men jaa..

idag har jag inte gjort så mycket vaknade vid 13.30. somnade ganska sent igår.
eller ja somnar igentligen senare om jag pratar med george i tele ,men han va
elak igår så jag ladde på , höhö stackare  , älskar dej iaf =) <3

har precis städat klart i rummet , elr typ (a) jag plocka upp massa kläder ur golvet.
sen la i tvätten sen typ damsög & sånt .. små saker på golvet pallar ja inte ta upp.
skuter undan det under sängen ahaha smart va ? men ibland kommer babas sambo
på mej & då är det inte kul , då blir de mer städande -.- men idag lyckades faktist jag!

nu ska jag antagligen sitta lite vid datan & jag orkar inte göra något idag , ska kanske
bara vara hemma mysa kolla på film hela dagen & kvällen .. nån som vill kma :$ ?<3
aja ville bara att ni skulle veta att jag gjort ny blogg o shit , hähä / peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0