här får ni/du?.. svaret !

Anonym ; Hur lärde du känna liza? Är ni ovänner . Vad hände ?!

Hur lärde du länna Liza? ;
Hmm.. Jag lärde känna liza genom att så enkelt ta kontakt med henne?
Nej eller jo lite på det viset .
Jag var helt enkelt med Victoria en dag då jag mötte Diana & Liza.
Vi hälsade på dom & började snacka om Lizas fina ögon!
Senare mot kvällen så tog jag kontakt med Liza .
Ja sen nu är vi BästaVänner :) <3
Så lärde jag känna Liza!

Är ni ovänner . Vad hände? ;
Det dära med att vi är ovänner vart har det kommit ?
Vi har helt enkelt som systrar brukar göra bråkat!
Eller det var bara tjaffs. Inget mera?
Men vi kunde inte hålla oss borta från varandra.
Vi är som smör på macka .. Det klickar liksom.
Vi kan inte vara utan varandra & det finns ingen som förstår oss.
Utan vi förstår bara varandra , ingen har gått igenom sameshit as we.
Trodde för nån timme att jag skulle förlora henne . MEN NEJ!
Vi håller ihop & kommer alltid göra . det är så BästaVänner gör..Lrhur?
Nog med det , vi är vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0