H.Y.D.L

okej jag har för tråkigt , det kanske blir flera inlägg idag bara för att ? :|
men aja kanske kan berätta om vad jag gjorde igår för alla som vill veta?

igår va jag lite med danijela i jordbro  skulle louise & yeso och typ helaungdomenshus till gröna,
dom undra om jag kunde komma med  jaa självklart kunde jag =)
men det skulle bli ojämt om jag kom /: .. men iaf så satte jag på mej kläder och fixade mej lite bara .
sen drog jag & danijela mot pendeln och vi hade sällskap till farsta strand , & då skulle danijela
 visst av & möta sin mamma , men bara för jag inte sa hejdå till henne så hoppa hon på tåget igen
& följde med till älvsjö.men då hoppade hon av , & utan att jag sa hejdå igen för jag trodde hon skulle
 komma tillbaka hahah men nej det kom hon inte , iaf så åkte jag vidare. när jag kom till
grönan så var det inte så många dära , så jag fickåkband snabbt , sen gick jag in , ringde lollo ..
mötte dom i lustigahuset.sen åkte vi typ först berg & dalbanan jetline elr vad det heter :| aja den va nice.
jag ville åka insane men lollo vågade inte så jag åkte med yeso , vi skrek som FITTTOOOOOR
 hahahahaha walla det var skiit kul pågud :D sen bakom osssatt lollo och typ nån ungdomsledare ,
 hahahha lollo darrade som fan i ledet. & nu hade hon ingen återvändo asu gud man hörde dom ,
 lollo ba; fuck u fuck u fuck u fuck u ... sen ungdomsledaren ba; KÄFFTEN FUUCK UUU VAAFAN. typ så.
haahhhaa aasu alla hörde det dära jag svär ingen kan ha missat det ! XD  men jag skrek bara
yesos namn helatiden hahah hon ba tyst tyst tyst tyst nu åker vi HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP & jag ba
 MAMMA MAMMA MAMMA sen på slutet av insane så typ voltar man så man hamnar
över alla som står i ledet , ahha jag typ böla , & alla garva asu fett piniiit hahahhah xd. när vi åkte den efter
 så typ gick vi runt sen jag ville vinna en basket boll lr fotboll så jag slösade fkng cash på
att kasta boll ! jag vann förut 4 st& nu vaf hände nu ? inget -.- asu korgen e fan lika stor som bollen re ..
såklart man inte prickar då ? hallåå hon som jobbade dära ba nej den e inte lika stor lalal jag kan
visa.sen hon kasta & hon pricka inte på 4 försök , asu stoppa upp den re !!! dom baxar mina
pengar fifäään ! :@ aja sen när jag gick bort där ifrån sur , så kollade jag på när lollo
yeso & ungdomsledaren åkte frittfall . aawiiie bara jag kollar jag blir rädd hahaha .
ska aldrig åka pååååguude :p kanske nån gång (a).. aja jag såg lollo & yeso stå &
glo som apor o ba ; IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH men öppen mun hahahhahahah fett ruliiga dom ! XD
sen satte dom sig på frittfall spände fast sig o det ! jag ba lollo ingen återvändo . du komer
döööö asu , snabbt asu ! sen hon ba HANNAH HÅLLKÄÄÄFTEN LALALLALLAAALALLA !
hahahahahahhha asu när dom va där uppe och sen åkte nej man hörde lollo ba;
HORUUNGEEEEE ! hahahha alla hörde o skratta som fan , asu hennes ansikte
va också fuckin uppblåst hahahhhaha fett kul & se dom åka :D jag tog bild på kortet. för
palla slösa typ 50 spen på dedära ? ni kan se seanre ;) sen såå åkte vi slänggungan.
lollo blev rädd för ja gungade fram och tillbaka.  såå hon bytte plats. sen så satt yeso
framför mej & jag spottade .  trodde inte det skulle komma på henne . men aaa ... de kom
vääääääärsta .. sen när vi åkt klart sa ja ; regnade det lite dära uppe ? hon ba HANNAH!!??
vafan haru gjort nu !!! :@ jag ba lova att inte bli angry ? hon ba spotttaaa duu :o
aa sen så fick ju ja ta bort det -.-'  sen åkte jag o yeso 7 gånger insane typ elr 6 spela
ingen roll vi åkte den om & om igen walla fet kul ! :D sen så va pop expressen sönder
eler något . fuuuck ! det var typ det som hände igår , & george blev arg på mej för ja glömde
säga att jag va dära o allt . såååå blev lite ledsen igår , men nu mår jag väll okej =) / peace !

1.UNGDOMSLEDARE 2.LOLLO 3. YESO . 4 MIN PLATS! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0