Lista !

Jag kommer från: Libanon sverige
Jag heter: Hannah Tania Amira Jawhari
När fyller du år? 10januari
Tycker du om någon just nu? Aaa...
Om sex månader: Vadåom sex månader ? :S.
Jag samlar på: Ingenting?
Gröna eller röda äpplen: Greena
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Snackar ut med Liza <3
Gillar du golf? Golf ? aha nej ;o kan va kul me familia xd
Vilken tid gick du upp idag? typ 15.15
Har du sovit i din egna säng inatt? aaa ..
Har du sovit ensam inatt? aa :(
Har du strumpor på dig nu? haha ne
Hur svarar du i telefon?  om jag vet vem som ringer; vad ? annars.. hallå?
Vad ska du göra ikväll? kolla film , snacka i tele kanske
Vad ska du göra imorgon? imorgon ska jag åka t enskede, kompis fyller år -.-
Är det okej att gråta? aaa , men inte över små saker ( haida strumpor) :D
När grät du senast? för nån dag sen :/  elr fick tårar ba .. inte bööla värsta :S
Vilken årstid tycker du bäst om? Allaa mest sommaar :D
Laddar du ner musik och film från internet? eh ja ?
Skulle du göra om du vann en miljon? jag & liza ska fixa barnhem ,sen skulle ja shoppaloss o resa o allt ! :D
Bär du glasögon eller linser? neeej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej ,
Har du piercing? öronen , hade överläppen 3-4 gånger förut . men snart tungan lr naveln :)
Har du tatuering? nope men kanske kmr :D
Vill du gifta dig? aaa med G hahahahaha ! xd
Vill du ha barn? aa en pojke & flicka
Är du bra på att laga mat? kanske , men inte bra på att maten ser god ut direkt xd.
Hur vig är du? kan gå ner i spagat elr splitt . nån av dom vne vilken som e vilken xd
Vilken är din favoritglass? tiptop piggilin :D
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniiiiiiiska
Vilken ögonfärg har du? grön blåa .

Vilka hårfärger har du haft? ba min naturliga
Har du någon gång gråtit dig till sömns? mm ...
Är du beroende av något? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Senaste låt du hörde? Michael Jackson - Man in the mirror
Brukar du bädda sängen? hahhaha måste baba vill ha de fint xd.. ibland babas sambo gör:p
Har du kysst någon den sista veckan?
hehe nää:P
Vem kramade du senast? Lizaoo hahahha xd
Var du glad igår? alltid med liza hahaha
Sminkar du dig? f´har slutat med det nu , men lite kanske ? ibland?
Känner du dig värdelös? v'ärdelös ? för vadå :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0