listaaaaaa -.-

Favoritfärg?: svart vit blå brun xd
Lyckotal? :   de ojämna xd
Beskriv dig själv med 4 ord : jag är bäst fucku
Stjärntecken? : stenbock
Favorit klädsel? : mjukis o nån tröja ba , soft :)
Är du nöjd med din partners utseénde? : ensam
Har du barn? :  Nööööh:o
Hur många barn vill du ha? :  två tjej/kille
Vad föredrar du att göra på en helg? : chill m kompisar
Är du svartsjuk? : påå ? :S
Har du syskon? Om ja, hur gamla är dom? :  kom inte till det -.- 5 riktiga syskon ,sen babas sambo 3.med dom äv vi tillsammans 9. alla är störe än mig , ingen big deal.
3 saker du skulle vilja göra? : Skulle göra mig RIK. RIK .RIK !
Tycker du att rätt president vann i USA? : -
Vilken läsk föredrar du? : allt ba man e  sugen , annars cola:D
Har du lätt att förlåta? :  nääe , ibland
Är du vekling eller tuffing? : Jag e aaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt
Drömyrke? : unknow -.- Bli Queen and G kiing WÄHÄHÄHÄH
Om du skulle flytta till ett annat land, vilket skulle det bli? : Öh Öh Öh. skulle ha ett lr två hus i alla länder.
Kan du ta kritik? : kritik ?
Höger eller vänsterhänt?: båda
Vad stör dig? : Just nu ? ingen
Tycker du att folk uppfattar dig på rätt sätt? :  öh fan vet ja , ibland kanske
Vad kollar du först på hos motsatta könet? : stil . längd , ;D



Jag som liten


1. Vad hette din första bästa vän?  Mathilda & Jennifer XD
2. Vad hette din första kärlek? David tror jag han hette xd men va liten så vilken kärlek ?
3. Vilken var din favorit rätt? jag vet inte :o godis
4. Vilken var din favorit färg? piiink
5. Vart bodde du? Råsunda , sen andra ställen oxå
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? när jag fick barbie dockor & det jag ville ha! :P
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? när jag inte fick det jag ville...
8. Ville du bli när du blev stor? Jobba som doktor xd
9. Vilket godis tyckte du bäst om? allt , fortfarande allt !

Nu

1. Vad heter din bästa vän?  bästa ? många som e bäst. men närmast liza
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? de du ...
3. Vilken är din favorit rätt? b.la couscous lr hur man stavar
5. Vart bor du nu? Haninge (jordbro)
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? ÖÖH VNE
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? att inte träffa baby :(
8. Vilket godis tycker du bäst om? allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0