SALLAADOO

Igår sovde Alex hos mig . Vi hade ganska kuligt faktiskt :p
Hon eeeeeeeeee feeeeeeeeett vig. bara för hon e kort -.-!
men ja kan gå ned i spagat ! elr splitt ? något av det !
Vi eller jag snackade ganska mycket i luren .. hon kollade påfilm.
Kul var det iaf .. sen gjorde vi andra saker .SLUT MED GODIS OXÅ.
only sallad hahhhha :D ska nog göra sallad nue.
Omg ska jag vara ärlig ? sen typ förra veckan nån gång så har jag
inte ätit vanlig mat , eller ingetalls för den delen.
Jag har ätit det som finns när jag varit ute , men när ja kommit hem
väntar ju maten , men jag är inte hungrig  ?va kan de bero på ?:o
är det farligt att inte äta maat ? kan man dö fortare ?
Jaja nu ska jag fixa sallad . mums ! *)


FOTEN E VID HUVUDET ! :P


en FUL bild!


haha den söta alex :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0