SJUKASTE ! XD

hahha jag & liza på msn ;

L; hahaha det är du som gjort mig till flippareee ;D

H; haha lite kanske , sen började din kropp&käfft öppnar :D uknow ;)

L; haha you tell me how the real life was biatch ;)

H; haha yes det did jag faktisk , first u was like hmm the tysta typen,but when i come in u was FLIPPAD.

L; haha och nu alla älskar att vara med oss haha :P

H; hahaha yeeey , för we canät tänka what we gör, vi do vad we vill :D hah bussremsa kriga för den!

L; hahahha riktig arab du , hah ger dig aldrig :P

L; eey ska vi till danijela imorn ?

L; hon kanske har mat hemma elr något :D

H; AAA SVÄR HON SA HENNE MAMMA HAR BAKAT KAAKOR MED COCOS PÅ CHOCKLAD:O !!

L; hahah vi åker t hon imorn :D

( SEN LITE HEMLIGT!)

L; för i want cookies too :D

H; HAHAHAHAHA AA

H; but liza

H; I LOVE U MORE THAN A FAT KID LOVES HIS COOKIES (A) hahah

L; haha det beror på om han är inställd på att banta eller inte :P

H; nej han får inte banta då hatar han ju cookies,han älskar cokies nu så han måste äta bli fetaktig!:D

L; hahhaha sen han dör :P

H; jaa men han dör för cokisen, o cookiesen lever för honom till hans barn äter dom o allt börjar om! :D

L; hahaha okej du äger mej fan ! :P

H; i knoow för du orkar inte skriva med mej :'( JAG E FULL AV ENERGII , NOT UU :P




HAHAHAHA WALLLAA ÄLSKAR OSS XD


*bjuder på den*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0