skön dag !

först började det med att jag mötte liza vid handen,& jag fick vänta.
annars är det hon som brukar få vänta på mig , men nu tvärtom.
aja jag vick vänta kanske  18minuter tills hennes buss skulle kma t handen.
sen kom hon , haha alltid när man ser henne ler man walla hahhaha !
& så för man av garv , för man vet att det väntar en tung dag !

jag hade med mig pinjaatah ( vp ) . vi var såklart påbäg till hjulsta.
& liza vi kan åka till farsta sen byta t tunnelbana lalala , men såklart
så har hon fel , elr man kan ju byta sen , men annars skulle vi ba kunna
åkt mot spånga sen bussen mot kista , men aah det blev omväg,
mer en än timme fiiifään !

sen när vi kom fram så gick vi in till danijela , hon kom med bullar allt t oss.
MUUUUUUUUUMS , HAHAH !! sen ville ingen ha mer , vi blev cookmätta.
sååå allt bullar & den blev typ till slem hhahaha xd . skit skarrigt.
aja sen vp i hennes rum :S knas , man kände röken , danis brur dampa,
han ba gör ute lalalla * sen vi gick ut i ballkongen men nej ,  sen vi gick till
typ ngt tak, under den satt vi , OUUUFF DET KOM KATTIIGA KILLLAR :D
eller typ iaf en av dom , AJ AJ AJ MAAAMIIII ! dom kolla cook mkt, såklart vi me.
sen så tagga dom , vi rökte på , sen tog de slut , & vi gick tillbaka , in till danijela.
vi gick upp t hennes rum , & kolla ut i fönstret , såg killarna , & danijela har fett
långa gadiner elr hur man stavar , sen liza råka välta ner hela den , killarna såg
när liza lekte sääääxxiig ! xd mohahahhaha . sen så typ fick vi kriga för att få upp den.
danijela e shorty så hon kan ju inget själv den lille skiten, aja sen efter allt gott. så taggade
vii ( me and liza ) vii flippade lekte MJ , hahahhaha walla dansade grovaste!
skit sköna mammas, i tunnelbanan vare en fullis , läääää cook rädda vi blev mannen!
vi bad t Gud att han inte skulle komma & sätta sig hos oss , men han stod o prata
med turister , walla TUUUUUUUUUR , han tiggde fkng cash , haha jag drog undan
min väska re xD sen då blev vi lite lugna , men senare när vi klev av i farsta S.
så började vi igen  , jag & liza såg ngra fittor cs 7 st . liza börja snacka HÖGT OM DOM.
sen vi klev på tåget där dom satt , vi gick förbi , men ville t första vagnen ,
sen vi klev av nästa station , & dom fittorna gick av dära, jag ba öppna fönster i gamla
tåge & skreev FITTOOOOR HORAAAAAA LALALA ,VNE VAD. hhaha walla dom våga inte säga
ngt , omg ! sen dom leker cook mkt , läääh. aja nog med det !

liza gick av vid handen , sen tog bussen till brandbergen, jag fortsatte med tåget till jordbro.
& sedan gick hem , såg hassan ardi & nån mer ... dom ropa på mej .. men orka. gick vidare.
& nu sitter jag hemma & ttare chill , / peace!



*knasiga bilder -.- no makeup oxå*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0