Sooorrii

har inte hunnit skrivit idag tidigare.
vaknade sen packade jag , för imorn åker jag :)
halv 4 på morgonen ! :D aa men aa sen så kom liza,
vi åkte tilll handen  , sen tillbaka till jordbro .. timmarna
rullar verkligen när man är med henne  , sen senare
så skulle jag träffa G .. men blev inte så , skulle hem städa
och kääka & massa saker , så ja kunde gå ut sen .
har inte gjort ett skit utan det , men ska städa snart som möjligt.

G blev väll typ ''lite'' irriterad & sånt :( men aja .. löst iaf =)
sen har det hänt en annan masssa saker , fett synd S :(
Finns hära ! 

aja jag vet nte riktigt vad jag ska göra just nu ..JOOOO
ska duscha MÅSTE DET ! sen ska jag kanske snacka lite
med G innan jag ska sova i typ nån timma ? eller jag MÅSTE
SNACKA MED MIN ÄLSK G :D men just nu väntar jag på att
duschen ska bli ledig -.-' ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0