tråkigt

tjo igen! kollade på tv nyss kanske i en timme , fanns inget bra .
kollade på MTV om michael jackson 'king of pop' R.I.P .. :(
fett sorligt svär , dom hade begravning lr något och hans barn
grät skit mkt , speciellt hans dotter .. man blir tårögd när man ser det.
jag lovar , man kanske inte kan tro jag har känslor & inte kan få tårar.
men svär , man får det när man ser det dära ! ''/


iaf så har jag ingenting att göra just nu , ska kanske bara hitta ngt att äta ,
sen så ska jag kolla på några filmer & smsa kanske snacka i tele ?
någon som vill snacka i tele ? smsa dåå (: 0737133669 !
och er som tjuvringer eller leker nån , PAASSS !

Imorgon ska jag antagligen till landet , om inte så grönan kanske ?
eller träffa G =) <3 får se hur det blir .. något kul iaf , elr om någon vill hitta på ngt?
säääg till ni har mitt nummer :D

Just nu sitter jag bara och ruttnar , snackar med fukkade akim på msn ,föörjobbig!
men har tråkigt så vrf inte fortsätta ? är inne på pea oxå kollar runt lite ,
lyssnar på musik ... har inte mkt att göra assåå ! & du kanske inte gillar det jag skriver.
haha vafan läser du då för ? ingen har bett dig :) aja nu ska jag antagligen mysa/ peace!
* chill dag med danijela&louise förregår *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0