YEPP

hä chill dag idag, liza kom till mig på morgonen  , elr aa morgon för mig klockan typ
hmmm4 kanske ? eller halv? men iaf så hon kom , vi sminka oss ( nån anledning ?)
det va skitlängesen, ouff.. vi har inte sminkat oss på kanske månader ?
det känndes som fkng mask i ansiktet xd, men iaf det blev så . sen gick vi ut.
vi åkte  till handen  , klockan va kanske halv 6 eller något *? allt var stängt
vi sjöng lite flippade , inga dära .. sen luffa vi vidare till årstaberg för ingen anledning.
kattiga killar på tåget ouuff ! liza sa dom spana in min gött fuck uuu re ! :S
love u iaf :D<3 men aa sen så kom inte tåget förs typ 15 minuter elr ngt, så jag & liza gick bort
från tågstationen hitta en burk , spelade lite fotboll ;D sen kom 3killar ... två svennar en blatte
dom lekte hahhahah , sen kolla fett mkt på oss , somom ....... a iaf skitii .!
sen gick vi vidare tillbaka till tågstationen i årstaberg, vi åkte tillbaka till jordbro ,
hem till mig liza va hungrig , så vi åt . sen kollade lite på tv. sen taggade vi ut.

vi gick runt , & jag snackade lite med G i tele , tror han va irriterad på ngt lr nått.
sen råka jag lägga på -.-  . sen så träffade jag o liza ( A & M ) haha u know liza .

sen mötte jag o liza , connie & katra .. vi hänka med dom runt hade ändå inte o göra.
fick en .... aa sen så taggade vi väll till katra , men liza skulle hem , så följde hne till
tåget , chilla lite med henne tills tåget kom . sen taggade jag home  , & nu
har jag inte gjort så mkt.... ciao !<33

 årstaberg

handen xd handen xd

Kommentarer
Postat av: liza

chillig dag jag svär :)

2009-07-13 @ 00:25:53
URL: http://missafrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0