VAKEN HÄÄRA!!!!! SVARA

hahah vaknade nyss 15.13 typ , min bror kom in & väckte mig .
hade bombat med sms från liza piza & typ andra som ja radera.
& nån skumm elsi kille  som ba ; älsk<3 jag älskar dej<3...
aa sen blev det lite diskution dära , men nu har jag bombat liza
med onödiga sms , skrev ett sms för ord ; 1. jag 2. är 3. vaken 4, nu
5 liza, 6 eloo<3 , såå nyss ringdee hon , såklartt måste man  garva !
sen så skulle vi mötas i handen , haha cook synd liza kolla på en film
minst 100 gånger om tills jag vakna , hon vakna typ 10-11 hahaha xd
jag ska sluta snacka med G om kvällarna nu liksom !:O jag vaknar skitsent
& hinner inte görangt på dagarna , måste oxå börja vända på dygnet :/
men jaja nu igentligen skulle jag dra mt handen men & möta liza.
men det blir ej så , utan hon kommer till mig , & jag måste vara klar liksom!
/ peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0