visste du lr ?



* jag har 5syskon och 3 låssas
* jag har en låssas morsa&farsa
* jag kan falla för en kille för snabbt
* jag vill bo hos min mamma
*jag hatar när folk som snackar bakom ryggen
* jag är halv libanes & halv svensk
*jag brukar uttala saker fel & säga fel saker i en mening
*jag glömmer bort saker ganska snabbt, men inte de som e viktigast.
*jag är rädd för grodor !!!!!!
*många kallar mig player ( INTE SANT ! )
*jag har svårt för kärlek ibland
*man blir knas om man är med mig ( sant/falst? )


Det Var Allt Jag Kommer På Just Nu Iallafall !


Kommentarer
Postat av: liza

hah du kopiera visste du att saken som jag hade kämpat med i paint hahahh :P

a de e sant att man blir knaz oxå

2009-07-24 @ 22:59:16
URL: http://missafrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0