LÄS !

- tajjta som vi va , finns det någon som va mer än tajjta som oss ?
vi delade på allting , allt vi hade inom oss & allt . jag kommer ihåg den dagen din lillebror hade
fotbolls träning , eller vad det var & föräldrarna skulle komma , du&jag åkte med din mami and lillebror dit
& jag kommer ihåg vi fick korv med bröd :D & läsk. vi tog maten gick & satte oss på en bänk.
svääär glömmer aldrig , jag vet exakt vad vi snackade om , den stunden walla jag älskar!
älskar att snacka ut med någon som förstår mig som dig , du vet hur jag tänker .. men om inte , så
försöker du se dig i min situation iallafall . tack för allt syster !
när det var sommarlov09 var vi skiiiiiiitmkt ung08 the voice , grovaste <3 ahaha dansdansdans svett x)
men iaf efter det så började skolan igen :/ hatar det förfan! nu har det blivit så att vi två har 'gått olika vägar'
& det vill jag absolut inte ! men jaja det får väl spåra ut hur det nu än blir , åker med vart vinden än tar mig.
men dig vill jag inte lämna , men det känns som du är borta .. som om du gömmer dig någonstans & jag hittar inte tillbaka till dig  ...
hur ska det bli utan en afriiiiica+liibaana? vi som va i toppen , såg ner spottade på alla andra för
att det var baara vi som skulle skina :D , men haa .. va händer med det :/ ? over now .. ?
& vi som har alla bästa stunder , då de bara handlar om oss o ingen annan yaaah c)
men jaja miss u africaQueen</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0