AMIRA JAWHARI - glöm igår

Åh är det sant att Eddiiee i Idol har åkt ut ? :( FFUUUCKK han som e så snygg ! Nu är Idol tråkigt bara för det ..

Jag har inte gjort så mkt , bara satt på högsta volym & dänsat hhahah .
Sen vart det tråkigt så jag prövade olika kläder & sånt . Hittade lite av min
syster garderob också , provade dära en 'klänning'' typ . walla jag hatar
att ha klänning hahahaha ! HATE HATE HATE ;

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT NEJ VA ? jag tycker jag ser sådära ööh ... hmmm ful ut i klänning :P

min kropp är inte gjord för att bära klännng hahahaha ! va fult sakt. men iaf.

Längtar tills helgen , vet inte varför .. vill hitta på något kul , ska kanske träffa Hassan H. har lust att åka på bio & kolla på någon bra film som rullar .. eller något . aja en tjej på pea säger att hon är bra på att göra header & designe , så jag undrar.. men hon får göra en chans på min andra nya blogg ' newqueen.blogg.se ' nu ska jag kolla om det finns någon mat ! eller så ska jag äta nyttigt som VINDRUVOR & DE SÅ GOTT! =) PUSSSAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0