amiraJJ

Shuuuuueezz! Har inte gjort så mkt idag, varit på möte med min bror i skolan,
för baba e inte hemma han e i jordanien -.- men iaf så det gick bra.
dom sa bara jag va stökig på vissa lektioner spec i engelska & att jag kommer
ganska ofta försent och massa bullshit ... men det kmr inte hända igen :)

Senare under dagen har jag väl typ ätit & min bror sa att han hade laddat ner
Sims3 av någon anledning .. ;o så jag blev glaad :D
jag ville spela på direkten  & det gjorde jag ,
men det hackade på bärbara datan så alltid när jag gjorde mina 2sims gubbar så
dog datan ,eller jag va tvungen att starta om & då fick jag göra om mina
Sims , & det hände väl 1000 gånger om :S pass jag fick damp !
Men nu så har jag stängt ner spelet, vill inte hettsa upp mig på de däära...
/ PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0