love u

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ .. hannah have no life... Well idag har
dagen rullat , förutom senare mot kvällen ... fiick inte gå ut
först än jag hade städat mitt fula rum, knaaaaaaas jag som inte
orkar fixa till det , orkar inte göra det nu heller så jag får inte gå ut x)
men imorn ska jag de iaf , skiterii sen på söndag drar jag iväg till
mami i en vecka :) hoppas baba tillåter -.- annars jag kmr få flipp!

Skolan va good idag, lite.. alla  lärare bl.a va påå mig fan ;o
som om jag skulle flytta från sverige eller som om det var
min sista dag att leva  HAHAHAHHAH dom va snällare mot mig
idag :) jag som också gillar NO mammas det är skitkul :$jag fick
svara på svar & sånt hahahahha Ibrahim (Lärare) tog mig först!
BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ på dej :) / PEACE

Kommentarer
Postat av: Josefine Ekberg

jättefin blogg:)

2009-10-26 @ 09:52:00
URL: http://justlikeekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0