STAN

Shooooooooooooez !
Idag efter skolan så åkte jag in till stan.
Mötte min syster dära . Vi gick runt lite hon letade
efter en väska & jag va väl för det mesta hungrig :D
såå vi gick och åt efter att vi letat.. Vi åt i kungshallen.
Hennes man kom också Enis. Han åt också ( IGEN ) även
fast han hade ätit 4 cheesburgare + pomes. TJOCKIS :)
men iaf , efteråt drog vi in till Fridhemsplan vid 17.00 &
spelade lite biljard , kulkul.. dit kom även Jenna , systers kompis.
IIIIIH länngesen man såg henne :) såå hon va också med.
Hon & jag sopade banan (; tuuuuuuuuuunga juuue!
Iaf så har jag glömt min nycklar hos alexandra från helgen,
drf jag inte httade dom hemma idag, så jag har en väska men ALLA
mina böcker & sht ...... FETT TYNG! men iaf efter höst lovet byter man skola:)/peac3

Kommentarer
Postat av: ee

vilken skola?

2009-10-21 @ 15:38:42
Postat av: solin said ali

eyo hannah, ska du byta pga det dära?

2009-10-22 @ 18:37:19
Postat av: HANNAH THE KING

deee fett mkt , jag lär mig ingenting dära sväär, anttingen är jag trög... allt går från ena örat till andra , eller så är lärarna cp i huvudet ... & kaos i letktionerna man bli fuckad i hjärnan & får syrkås på dom.. kan inte koncentrera mig svär. + det dära också<3

2009-10-23 @ 19:44:44
URL: http://shobree.blogg.se/
Postat av: HANNAH THE KING

till tyresö kunskapskolan

2009-10-23 @ 19:45:50
URL: http://shobree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0